Aug 19, 2014

Hantu Nan Sempit




Citer komedi yang tiada langsung genre seram.. Hehehe...
Tapi citer mmg kelako...
Tajuk aku rasa takde kena mengena pun dengan citer.
Citer ni pasal persaingan 2 bengkel. Berebut kan seorang pomen handalan (konon)
Aku lupa plak nama watak Hazama tu... Dia keje dgn Sofi Jikan. Seorang usahawan muda yg berdisiplin katanya. Tapi bengkel xde customer. Pomen duk tido je. 1 hari bos sudah bising sama itu pomen suh repair ada 1 motor tersadai kat tepi bengkel sbb eksiden . Dan dari situlah segalanya bermula....
Apabila cinta manusia ditagih tp diketepikan maka motor yang menjadi sandaran... Hahahaha... Apa aku merapu ni...
Takde langsung hantu yang muncul dalam citer ni. Cuma motor sahaja macam ada magic. Dan watak motor tu pun x sampai ujung cerita. Setengah aje. Sebab tgh2 hero dah sibuk bercinta ngan awek "KAKI GAME".
Kalau nak tgk "the other side of" Soffi Jikan blh la menonton filem ni... Aku pn tak sangka dia blh jadi gitu. wakakaka...
Pada aku citer ni sangat ringan..
Mmg layan..
Itu aje..

No comments: